.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز/ چگونه دولت پدر مفسدان اقتصادی را در آورد

بالاخره در شامگاه دوشنبه سوم خرداد، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، ریشه مفاسد اقتصادی خشکید تا برای همیشه کشور ایران از شر این پدیده نامیمون خلاص شود.

در شامگاه دوشنبه، سوم خردادماه سال 1389 تصمیم‌گیری بزرگی در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به ریاست دکتر محمدرضا رحیمی معاون اول قهرمان رئیس‌جمهور، صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری «فارس» به نقل از دفتر امور رسانه‌ای ریاست‌جمهوری، رحیمی درباره این جلسه گفت: «عزم دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی است و ستاد جلسات منظم خود را تا حصول نتایج پیگیری خواهد کرد. در این نشست گزارش پرونده چند بدهکار بانکی بزرگ توسط کارشناسان قرائت و نسبت به محرومیت آنها از خدمات بانکی تصمیم‌گیری شد».

این جانب شهرام شکیبا ضمن حمایت و قدردانی همه‌جانبه و شدید از این عمل انقلابی و شجاعانه اعلام می‌کنم که دیگر همه چیز به پایان رسید. حالا مفسدان اقتصادی نه می‌توانند از عابربانک پول بگیرند، نه وام ازدواج دریافت کنند، نه حتی قبض آب و برقشان را بدهند. آنها حتی نمی‌توانند عضو صندوق مهررضا بشوند. بله! اینطوری است که با کار کارشناسی و شجاعت مسئولان، ریشه مفسدان اقتصادی خشکیده می‌شود.

عمل دماغ
گفتم «کار کارشناسی» یاد این افتادم که در هر موضوعی باید با کارشناسان آن موضوع مشورت کرد و از آنها کمک خواست تا پرده از اسرار نهفته و پیچیده برداشته شود مثل کاری که «ایسنا» کرده.

سال‌هاست که عمل زیبایی بینی در کشور ما رشد فزاینده دارد و علت این تقاضاهای بسیار مورد سؤال همه است. در همین راستا، «ایسنا» در کاری کاملاً خبری و نه گفت و گویی شبه‌آگهی به سراغ دکتر سیدعلیرضا مصباحی، عضو انجمن راینولوژی ایران و عضو آکادمی جراحان پلاستیک صورت و بینی اروپا رفته. ایشان هم پرده از این راز سر به مهر برداشته و گفته است: «سایز بزرگ‌بینی در ‌نژاد ایرانی، یکی از دلایل تعداد بالای جراحی زیبایی بینی در ایران است».
واقعاً که چقدر کشور ما و جامعه علمی ما نیازمند کارشناسانی دقیق و روشن‌بین از این دست است.

همایش بزرگ
گفتم: «جامعه علمی کشور» یاد بزرگ‌ترین اتفاق سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، خوابگاهی، ورزشی جامعه علمی کشور افتادم.

اول خبرش را بخوانید تا عرض کنم:
ایسنا: «همزمان با سالروز فتح خرمشهر و به مناسبت هفته خوابگاه‌ها همایش پیاده‌روی در دانشگاه قم برگزار شد. در این همایش که با حضور قائم‌مقام دانشگاه قم برگزار شد، جمع کثیری از دانشجویان مسیر یکهزار و پانصدمتری از ورزشگاه تا زمین چمن دانشگاه قم را پیاده‌روی کردند».

من نمی‌دانم ما چه عادتی داریم که همه مناسبت‌های تقویم را به هم ربط بدهیم. اینکه دانشجویان در دانشگاه پیاده‌روی کنند، خوب است. ولی دیگر چرا آن را به هفته خوابگاه‌ها و سالروز آزادسازی خرمشهر ربط می‌دهند. این تلاش برای ایجاد ارتباط‌های بی‌ربط، آیا واقعاً نشانگر تقدیر و تکریم از رزمندگان اسلام است، یا تقدیر و تکریم هفته خوابگاه‌ها یا تقدیر و تکریم از پیاده‌روی؟!

تازه این اتفاق زمانی جالب‌تر می‌شود که بفهمید دکتر رضا گندم‌کار، قائم‌مقام و عضو هیأت علمی دانشگاه هم در پایان مراسم «پیاده‌روی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و به مناسبت هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه قم «سخنرانی هم کرده و گفته است: «ارزش و جایگاه تربیت‌بدنی تاجایی است که قانون اساسی نیز مستقیماً بر آن تأکید کرده است».

در قانون اساسی به خیلی چیزها اشاره شده. قانون اساسی مملکت است دیگر. اما این چه ربطی به پیاده‌روی دانشجویان در مسیر ورزشگاه و زمین چمن دارد؟ آدم را خیلی جاها دعوت می‌کنند، اولاً هر جایی نباید رفت ثانیاً تا به‌ آدم تعارف کردند که نباید زودی برود سخنرانی کند. آن هم وقتی که حرفی در ارتباط با موضوع ندارد. اگر این‌جوری باشد که می‌شود هر جایی سخنرانی کرد و گفت که آن موضوع در قانون آمده است. من نمی‌دانم چرا توی این مملکت همه حاضرند همه جا بروند و درباره همه چیز، همه چیز در سخنرانی‌هایشان بگویند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.